• DELKOR
  • PUMA
  • ATLASBX
  • SOLITE
  • GLOBAL
  • CHEETAH
  • SBK
  • HEXA

فروش انواع باتری های کره ای و ایرانی به همراه ارسال و نصب در شهر تهران

تلفن تماس :  ۰۹۱۹۸۲۳۸۳۳۹- ۳۳۹۱۹۲۹

داغی باتری خریداری میشود

تلگرام

تاریخ خبر : سه شنبه 29/03/1397

شروع دوباره کمپین نخریدن خودرو داخلی

ظاهرا امسال هم این کمپین ایجاد شده و به دنبال این است که مردم را از خریدن خودرو داخلی منصرف کند گرچه این کمپین در سال 94 بسیار کارساز بود و فروش تولیدات ایران خودرو و سایپا را کاهش داد ولی در آخر در قیمت و کیفیت خودرو ها تغییری حاصل نکرد . دلیل ایجاد این گونه کمپینها کیفیت پایین خودروهای داخلی و قیمت بسیار بالایشان است و اگر تعرفه گمرک را از روی خودروهای وارداتی بردارند بدون شک خودروهای داخلی خریداری نمیشود و مردم خودروهای وارداتی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب را خریداری میکنند .

خودرویی مانند پژو 405 در حال حاضر 30 سال است که تولیدش توسط شرکت پژو خاتمه یافته و جایگزینش خوروی پژو 406 شد و در سال 2004 خودرو پژو 407 جایگزینش شد و تولید پژو 405 متوقف شد .پژو 407 هم در سال 2011 تولیدش متوقف شد و پژو 508 جایگزینش شد که در حال حاضر در سایت شرکت خودرو سازی پژو میتوانید قیمت و مشخصاتش را ازطریق لینک زیر ببینید .

این در حالیست که ایران خودرو همچنان پژو 405 را تولید میکند و فرقش این است که بجای وارد کردن قطعات و موتورش از شرکت خودروسازی پژو فرانسه اکثرا از چین وارد میکند و یک سری قطعاتی که تکنولوژی ساخت پیچیده و خاصی ندارند در داخل کشور توسط قطعه سازان داخلی تولید میشود . !

خودرو پژو 206 در سال 2006 تولیدش متوقف شد ، پژو 207 جایگزینش شد ، در سال 2012 تولید خودرو پژو 207 متوقف شد و خودرو پژو 208 جایگزینش شد این تغییرات فقط تغییر نام و یا ظاهر داخل و خارج خودرو نیست بلکه شامل تغییرات بنیادی در پژو پس از هر توقف تولید و تولید جدید است همچنین باید اشاره کرد اگر به سایت شرکت خودروسازی پژو از طریق لینک زیر مراجعه کنید خواهید دید خودرویی مانند پژو 208 در سه مدل مختلف با امکانات مختلف و قیمتهای متفاوت فروخته میشود .

شاید با خودتان بگویید سال به سال دارد فاصله مان با خودرو سازیهای جهان کمتر میشود ولی باید بدانید که خودرو پژو 207 که در کشور توسط ایران خودرو تولید میشود تحت لیسانس پژو فرانسه نیست و خیلی از امکاناتی که پژو 207 فرانسه دارد پژو 207 ایران خودرو ندارد حتی در ظاهر خودرو در ابتدا فکر میکنید همان پژو 206 است در صورتی که پژو 207 فرانسه با پژو 206 فرانسه در ظاهر تفاوتهای بسیار دارد .

شرکت خودرو سازی پژو فرانسه در مقابل شرکتهای کره ای و ژاپنی از نظر تکنولوژی ساخت خودرو سطحی پایین تر و از نظر قیمت بسیار بالاتر این را گفتم که بدانید با شرکتی شرکتهای ایران خودرو و سایپا را مقایسه نمودم که رو به افول است و اگر با شرکتهایی نظیر کیا کره و هوندا ژاپن مقایسه نمایم تکلیف خودرو سازان داخلی معلوم است .

تلفن تماس :